28 maja 2014

[216] One more word and you won't survive

Na wstępie chciałam przeprosić Was w imieniu całej załogi, za tą jakże długą przerwę! 
Z niczym się nie wyrabiamy haha xD 
Wiecie trzeba się brać za naukę, bo koniec roku się zbliża.
Do tego spotkania z przyjaciółmi, zajęcia dodatkowe itp, itd..
Nie ukrywam, że w tej dłuższej przerwie jest też moja wina, bo tydzień temu wróciłam z Francji.
Yep, teraz osoby stalkujące mnie na asku wiedzą, że byłam tam razem z Remkiem haha xD
Jak załączało mi się wifi to po prostu masakra.
 Wszędzie powiadomienia o nowych pytaniach na asku, a prawie wszystkie dotyczące jego xD
Miałam plan, żeby przygotować sobie notkę wcześniej i tam po prostu dodam, 
ale wyszło jak wyszło. Więc..jeszcze raz przepraszam :) 

Musiałam dodać ten gif :) 

Dobrze, przejdźmy już do zwiastuna. 
Miały się pojawić dwa, ale w związku z tym, że coś mi dziś komputer szwankuje i nie mogę dokończyć swojej pracy (którą prawie skończyłam), a pan Remigiusz nie chce mi użyczyć drugiego laptopa jest tylko jeden trailer. Powiem szczerze, że nie jestem z niego zadowolona. Wydaje mi się, że jest nudny.
Zamawiająca mało mi powiedziała o blogu. Nawet nie wiem jaki jest tytuł bloga, bo nie podała haha xD Trochę pozmieniałam napisy, które mi podała i wydaje mi się, że jest lepiej. 
Dobra, nie przedłużam oto zwiastun:


Znając życie teraz sporo osób będzie pytało się mnie na asku i w komentarzach jaki tytuł ma piosenka, 
więc was wyprzedzę i już podaje. Jest to Eyes on fire remix Zeds dead.

Na razie nie można zamawiać u mnie zwiastunów!
Wykonam te, które aktualnie mam w kolejce i usunę wszystkie komentarze
z zamówieniami, bo już wszytko mi się myli.

Gdy tylko wszystko ogarnę to was poinformuje, że już można składać zamówienia :) 

Okey, ode mnie to już wszystko. 
Jeśli możecie to zostawcie po sobie komentarz :) 
Do następnej notki!

                             -Buziaczki Klaudia :**

11 komentarzy:

  1. Dla Was to tylko wyświetlenia są ważne ;p
    Pewnie niezłą kasę za to zgarniacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, co tydzień baluje za hajs z Youtube ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że znasz Remka i wg, ale to trochę wygląda jakbyś się popisywała że go znasz i wg.
    Zwiastun jest śliczny, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie popisuje się tylko pokazuje że jest szczęśliwa. Wydaje mi się że gdybyś ty wyszła za mąż i wróciła z podróży po ślubnej też byś o tym gdzieś napisałaś. Jak widać dużo osób jest zainteresowanych ich związkiem więc ułatwia (osobiście mi) tą sytuacje i powiadamia nas o tym tutaj ;p Wydaje mi się że chyba łatwiej to tu napisać niż dostawać spam na asku czy jakiś innych portalach. Zwiastun JAK ZAWSZE super! Ahh <33 *_* Szczęścia gołąbeczki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pisanie o tym jak jest super z tym Remikiem to trochę takie sweetaśnie i jeszcze te komentarze szczęścia gołąbeczki i takie tam, zrzygać się można tym....

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu jesteś zazdrosna kotku :d Nie przejmuj się nimi Miss :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam żyje ich związkiem hahah xD Sorrki za ten spam na asku xD

      Usuń
  7. Cześć, tu Hai z MMYR. Z góry przepraszam, że zaśmiecam Ci bloga takimi komentarzami.
    Chciałabym Cię jedynie poinformować, iż na blogu MMYR znajduje się strasznie ważna notka. Liczy się pomoc każdego.
    Dziękuję, kocham Cię i miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następna notka? :3

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują