11 maja 2014

Podsumowanie stażu Natalii G. ♥


No cześć wszystkim.
Jak wam minęła ta sobota? Bo ja dopiero wróciłam i dosłownie umieram.
Także nie robię długiego wstępu, bo marzę o tym, żeby zakopać się w cieplutkiej pościeli i iść spać. Taa, zdecydowanie tego potrzebuję.
Sooł, nie przedłużając twszystkiego (bo i tak jeszcze dużo do czytania będzie) zapraszam was do wspólnej analizy zwiastunów Natalii G. :)


Kika: Okay, więc zacznę tak.... Nie zaczynaj filmów slajdem z tekstem. Serio, nie. Tym bardziej, gdy napisy mają taki efekt. ;_; Nienawidzę go.
0:25 - ten jeden gif zepsuł Ci cała jednolitość.
A co do piosenki nie mam zarzutów. Lubię ją!
MissKMK1997: Nie podobają mi się gify z napisami i posenka. Taa.. ona jest wszędzie! xD Wszystko wydaje się być estetyczne :) 
Minnie: W Twoich zwiastunach nie podoba mi się to, że jeden gif robi ci się jako kwadrat, a następny jest prostokątny. Chyba to kwestia programu, ale nie cierpię tego. W kilku miejscach jest niejednolicie. Poza tym jest całkiem ok, dobrze dobrana piosenka :)



Kika: Znowu zaczynamy napisem. ;_; Brak polskich znaków. W sumie moim zdaniem jest trochę za mało gifów, a zbyt dużo napisów. Plus za jednolitość i dobrze dobraną piosenkę.
MissKMK1997: Jeśli nie możesz robić znaków polskich to bierz inną czcionkę :/ Czy tylko mnie denerwuje to, że gify nie wypełniają całego ekranu? xD Muzyka mi się podoba :)
Minnie: Zauważyłam, że nie piszesz polskich znaków :o. Moim zdaniem lepiej dobrać czcionkę, która polskie znaki ma i wtedy wygląda lepiej. Jak dla mnie powinno być więcej gifów po napisach (2-3).


Kika: Taaaaak! *owacje na stojąco* W końcu jest gif, a nie napis na początku. <3
Johnny Depp... Liam Hemsworth... i jeszcze Ian Somerhalder? Snbsdkjfrjhbdgghsdjfhkdfs. *-* Dziękuję, ode mnie to tyle.
MissKMK1997: Lily i ta muzyka <33 Na dodatek Jamie! Aaa *,* Tak Remek, możesz być zazdrosny haha xD Fajna animacja przejścia. Denerwuje mnie tylko to, że niektóre wyrazy przeskakują do drugiej linijki i znowu nie wypełniające całego obszaru gify..
Minnie: Masz sporo błędów w pisowni, popracuj nad tym bo nie wygląda to dobrze. Muzyka bardzo fajna, oryginalna.


Kika: Nati... Napisałaś "wraźliwa", a później jeszcze jest "tragiedia". XD
Okay. Grunt, że jest jednolitość. No i lubię tą piosenkę.
MissKMK1997: Znowu nie wypełniające całego ekranu gify. Yey :) Czemu kolorowy? :< To psuje efekt. Nie lubię tej piosenki. Czemu tekst jest tak po jednej stronie? To brzydko wygląda :< Na dodatek robisz literówki. Trzeba sprawdzać przed dodaniem :)
Minnie: Niektóre gify są słabej jakości i to średnio wygląda. Podobnie jak w innych, dobrze dobrana muzyka, ale poza tym średnio mi się podoba.


Kika: Ładny. Serio, podoba mi się. Jest taki... no fajny po prostu. Muzyka dobrze dobrana, gify, napisy, no i jest tak kolorowo. Ogólnie świetnie. :)
MissKMK1997: Kolorowy, yey :)) Ponowna sytuacja z gifami.. Podoba mi się piosenka :) Nie jest źle.
Minnie: Ten mi się podoba. Gify piękne, ale to dzięki piękności Candice haha. Jedyne do czego się przyczepię to napisy źle rozmieszczone w niektórych miejscach.


Kika: Ddvbkjdskfnhdkrolndfvkbfj. Igrzyska! OMG! Kocham, kocham, kocham. Jeszcze Imagine Dragons w tle. Zdecydowanie nie można chcieć więcej. Całość świetnie wykonana, gify niesamowite (w końcu z tak genialnego filmu opartego na jeszcze lepszej książce), jednolitość, a do tego świetna muzyka. Jejku, za ten zwiastun to ja Cię pokochałam. *-*
A wiesz, co jest jeszcze lepsze? Że ostatnio znalazłam tego bloga i sobie go zaczęłam czytać.... i byłam na tyle głupia, że nie wiedziałam, że on jest Twój. XD
MissKMK1997: Nie podoba mi się piosenka. To przez te dźwięki w tle. Jest taka..zabrudzona. Nie jestem w stu procentach pewna czy też to wyłapaliście, ale ja jako muzyk wyraźnie to słyszę. Zwiastun jest za długi i przynudza.. Nie lubię tej animacji tekstu, no ale momentami pasuje :)
Minnie: O mój boże, uwielbiam Igrzyska! I ta muzyka piękna. Chyba Twój najlepszy zwiastun haha. Tylko troszkę za długi.


Kika: 0:11 - mamy gif w sepii, hihi.
A teraz skup się. Czujesz to? Duszę Cię mentalnie. Jak mogłaś napisać "Nial"?! ;_; Pomijając już fakt, że w tym samym zdaniu masz napisane "przyjaciółóce". No i do tego wszystkiego dochodzi "Justine". XD I przyznam szczerze, że to mnie mega rozbawiło.
MissKMK1997: Chyba nie wszystko jest czarno białe, huh? Podoba mi się piosenka. Niektóre gify są przymulone i przydałoby się przyśpieszenie. Zwiastun jest za długi. To przez to, że dajesz tak dużo gifów. I znowu błędy xD
Minnie: W niektórych miejscach są gify w sepii albo w kolorze... Ugh. No nic, trochę za długi jak na mój gust. Masa literówek... "Nial" ... Jedno wielkie "..."

https://www.youtube.com/watch?v=QobBfuHItHI
(wybaczcie, Internet mnie nienawidzi. :c)

Kika: Um, muzyka jest zbyt szybko do takiego wolnego filmu. Nic nie oddaje rytmu, który jest w podkładzie, więc tu wybór nie był dobry. Ej, ej. A gdzie polskie znaki?
MissKMK1997: Znowu nie wypełniają całego obszaru. Piosenka.. coż nie podoba mi się. Dajesz za dużo gifów. Do tego brak polskich znaków.
Minnie: Jest całkiem ok, tylko znowu bez polskich znaków. Muzyka pasuje na początku bo wszystko dzieje się szybko i to wygląda fajnie, ale potem jest trochę za wolno do tak szybkiej muzyki.


PODSUMOWANIE:
Kika: Tu miałam wielki problem. Z tego, co chyba sama zauważyłaś w moich wpisach masz od cholery literówek. To wcale nie wpływa na Twoją korzyść. Powinnaś nad tym szczególnie popracować i przede wszystkim sprawdzać zwiastun przed zapisaniem go jako film. Naprawdę, powinnaś to robić. No i uważaj na takie szybsze piosenki, jak np. w ostatnim zwiastunie. Do tego dochodzą pojedyncze gify z sepii, które Ci się zdarzyły, a nic nie miałoby miejsca, gdybyś sprawdziła pracę przed zapisaniem. No i mam dylemat, bo nie wiem, co z Tobą zrobić. Polubiłam Cię przez ten czas, ale zdarzyło Ci się sporo błędów. Jeśli miałabyś zostać to tylko i wyłącznie z wielkim kredytem zaufania.
MissKMK1997: Trzeba sprawdzać zwiastuny przed dodaniem :) Każdemu może się coś takiego wydarzyć, ale bez przesady haha xD Musisz zwracać uwagę czy wszystko jest jednolite. I nad doborem piosenek też trzeba trochę popracować.
Minnie: Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co zrobić. Zwiastuny średnio mi się podobają jest masa błędów. Plus dla Ciebie, że często udzielałaś się na Facebook'u, ostatnio nawet dużo częściej niż ja haha. Komunikacja zdecydowanie na tak, ale poza tym sama nie wiem. Popracuj jeszcze nad zwiastunami i pisownią, a wszystko będzie ok :)


WERDYKT:
Kika: Oglądałam Twoje prace po kilka razy, nie wiedząc, co powiedzieć i... przepraszam, ale nie. Będzie mi Ciebie brakowało, ale w Twoich zwiastunach było zbyt wiele błędów.
MissKMK1997: Tak.
Minnie: Nie sądzę, że mój werdykt tu coś da, ale ja jestem na nie.


Przykro nam. Na pewno uda Ci się gdzieś indziej. :c

5 komentarzy:

  1. Matko i córko ile ja tych błędów mam! Tutaj musicie uwierzyć mi na słowo, że sprawdzam kilka razy projekt, ale jestem na tyle mądra, że podczas robienia zwiastuna robię milion innych rzeczy. Cieszy mnie fakt, że niektóre prace się Wam podobały :)
    Miło mi się z Wami pracowało i szkoda, że nie zabawiłam tu dłużej :)
    Mówi się szkoda i trzeba żyć dalej.
    Więc jeszcze raz dzięki, że dałyście mi szansę :*
    Jeśli ktoś u mnie zamówił zwiastun, a zerknął by na mojego koma, to niech wie, że go wykonam i dam znać kiedy będzie do wglądu :*
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda:c No muszę powiedzieć, że literówki się zdarzyły, ale to tylko jeden minus. może tak niedociągnięcia lekkie, ale tak po za tym zwiastuny bardzo dobre.
    Życzę ci Natalio G, szczęścia na innych zwiastunowniach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakich programach robicie zwiastuny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh kika jesteś trochę hipokrytką. Przed chwilą przeglądnąłem twoje stare zwiastuny i pypomnij sobie chwilę, kiedy zaczynałaś. Masz przecież wiele zwiastunów, które zaczynasz od napisów, a nie źle się wyrobiłaś. Pisownie zawsze można poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kika jest hipokrytką? no chyba nie.:)

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują