1 maja 2014

[212-214] Party

Hejo :*
Dodaję notkę przed Minie, gdyż mnie o to poprosiła. Mam Wam dzisiaj do pokazania trzy prace-dwa zamówienia i jeden filmik dla koleżanki z okazji urodzinek. Na razie nie przedłużając przejdźcie do oglądania.

Zamówienie dla Roselife:
<Link z YT>

Co do zwiastuna jestem zadowolona. Zrobiłam go na szybko i chyba w miarę wyszedł jednak długość mnie przeraża.....Gdyby nie te przejścia co dałam byłby jeszcze dłuższy, więc w takiej wersji chyba może być. Uwielbiam piosenkę i szczerze tutaj nie miałam większych problemów ze znalezieniem gifów. Cud. Czekam na twoją opinie, chociaż nie wiem czy nadal będziesz pisać tego bloga, bo go chyba usunęłaś :(

Zamówienie dla Ania Anna:
<Link z YT>

Ten również mi się podoba. Tematyka chyba wzorowana na Słodkich Kłamstewkach, dlatego bardzo miło mi było go zrobić. Utwór w tle myślę, że pasuje. Gify są spoko, a długość nie straszy. Czekam na opinię :*

No i ostatni filmik, to jak już mówiłam dla koleżanka. Dałam do niego gify z tym co lubi czyli Demi, Selena, 1D i Pamiętniki Wampirów :) Bardzo się jej podobał i czekam również na Wasze odczucia.


No i to by było na tyle ode mnie dzisiaj.  Jak zauważyliście staż kończy mi się we wtorek. Naprawdę miło było tutaj być przez ten miesiąc, bardzo dziękuje dziewczyną, że dały mi szanse. Zamówienia miałam, więc nie ma na co narzekać. Jeśli nie przeszłam stażu (a pewnie tak jest) to chyba najbardziej będzie brakowało mi tych interesujących konwersacji na fb z Kiką i Miss ^^ A więc żegnaj i trzymajcie za mnie kciuki i jak coś to życzcie powodzenia gdzie indziej!
Buziaczki :*
Natalia G.
P.S-Zamówienie dla Frosting'a będzie do wglądu na mojej podstronie lub podam Ci linka z YT. Oczywiście w przypadku jeśli mnie tu już nie będzie :)

3 komentarze:

  1. Drugi zwiastun jest świetny, aż chce się czytać bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za świetny zwiastun. Zaraz dodaję go na mojego bloga. Jeśli ktoś chce przeczytać to http://bannedschoollove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Huh,a ja już przeczuwam jaki będzie werdykt. Hyhyhyhy. ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują