26 kwietnia 2014

[211] He's sexy and he know it

Witam :)
Przyznaje się bez bicia, że zupełnie zapomniałam o notce..
Dziękuje Kindze za przypomnienie :3
Od jakiegoś czasu w ogóle nie mam czasu, 
wiecie jak to jest.. szkoła, znajomi, obowiązki. 
Nie wyrabiam się. 

Dzisiaj w notce obiecany zwiastun dla HoranowySong


Cały zwiastun średnio mi się podoba. 
Lubię piosenkę w tle :) 
Nie wykorzystałam wszystkich napisów co mi podałaś, 
bo krótko mówiąc były kiepskie. 
Mam nadzieje, że ci się podoba i przepraszam, 
że tak długo czekałaś. 

A teraz takie krótki podziękowania.. wcale nie wymuszone :))
Dla Remka, który zrobił mi kanapeczki. 
Były pyszne xD
Remigiusz bardzo umilił mi pracę nad tym zwiastunem ;) 

I prosił mnie, żebym podziękowała anonimowi, który pod ostatnią 
notką napisał, że jest niezłym ciasteczkiem..
On zdaje sobie z tego sprawę. Serio.

+Wiecie może gdzie mogę obejrzeć wszystkie odcinki Ekipy z Warszawy?
Tylko tak bez rejestracji i płacenia. Ostatnio wyłączyli nam MTV i nie mamy jak obejrzeć :< 

Ode mnie to już wszystko. 
Do następnej notki. 

                              -Buziaczki Klaudia :**

2 komentarze:

  1. Świetny zwiastun! Podalabys linka do tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, rzeczywiście zapomniałam podać xD Za chwile wrzucę link na youtube :)

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują