7 kwietnia 2014

[200-201] Chasing the summer.



Huh, w koncu ogarnelam trohe wiencej nirz jeden film.
Nie ukrywam, ze bylo cienszko, bo mialam niezly natlok nauki. Przez co w sumie nie wyszedl mi szykowany zwiastun wolny. Myslem, rze na następnom notkę uda mi się go ogarnonć.

Ale zanim przejdziemy do zwiastunow, to będzie krutko organizacyjnie.
   Jak już pewnie większość z was zauwarzyła - Ola od nas odeszla. Nie będę mówiła o powodach, bo z tego, co zauwarzylam to karzda z nas interpretuje inaczej wszystkie rzeczy. Po prostu zdecydowała, że nie chce jusz tu byc. Z tego, co wiem, to zamuwienia, kture miała planuje wykonać. Kjedy? (Bo takie pytanie już padło) Naprawde tego nie wiem. Musicie kontaktowac się z niom osobiscie, bo ja wam w tym kontakcie niestety nie pomogem, kochani.
   Drugom sprawom jest notka nowej starzystki, ktura pojawi się za kilka dni. Mam nadzieję, że ciepło powitacie tutaj nowąom duszyczkem. Na kolejną starzystkem cierpliwie czekamy. :)


A teraz (morzecie się cieszydź, albo nie) przechodzimy do zwiastunów.
PS. Miały być 4 - wyszły dwa. Ech. ;_;



Hyhy, w sumie to lubię ten zwiastun. Co prawda nie wyszedł tak jak na początku miał wyjść, ale myślę, że mimo to nie jest źle. Cóż, mam nadzieję, że Ci się spodoba i jednak nie rzucisz tego bloga. :) x



Okay... osobiście myślę, że to najlepszy zwiastun jaki do tej pory zrobiłam i jestem z niego mega zadowolona *ja skromna, hehe*. Obyś Ty również była. :) x


Ode mnie to by było tyle.
Do następnej notki,
K. x


Edit od Kiki: Wszystkie zmiany wprowadziła tutaj MissKMK1997. Możecie ją winić za wszelką ortografię. A ta notka miała być normalna. ;_; Szykuje się wpierdol. :) Kto się dołącza?

Od MissKMK1997
JAK ZWYKLE WSZYSTKO MOJA WINA. TSA, PEWNIE,ZWAL NA MNIE! *tu jeszcze powinno być zdjęcie Sashy Grey. phi, popsułaś to. :c*
TO, ŻE KINGA JEST SŁABA Z ORTOGRAFII TO NIE MOJA WINA. *goń się, to Ty jesteś słaba. :c*

A TERAZ TAKA CHAMSKA REKLAMA HEHEHE 
ZAPRASZAM NA MOJEGO TWITTERA @MissKMK1997 *i tak Cię nie followną :c*

Potem się dziwić, że ludzie uznają nas za psychicznie chore XD Chyba najlepsza notka jak do tej pory, prawda dziewczyny? ~ Minnie *to wszystko wina Miss, jak zawsze :c*

Edit od Kiki: Ludzie tutaj są psychiczni. ;_; RATUJCIE MNIE!
+ skoro już robimy chamską reklamę to macie mojego TT: @iKiciak <3



AHH I JESZCZE JEDNO!

 W sobotę był bardzo ważny dzień dla naszej Klaudii i jej ukochanego Remka. 
Chciałybyśmy życzyć zakochanym wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! 
Kochamy Was skarby. <3
  -M&K

14 komentarzy:

  1. Oba są cudowne! *.*
    Zayn w pierwszym jest taki sexy, że jezu, a drugi jest normalnie jak z filmu. DLKAJSLASNLKDSA <3

    PS: Wasze kłótkie są zaj*ebiste haha.
    JAK TO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA? :O SZCZEGÓŁY PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO i ortografia jest artystyczna nie powiem, postarałaś się MissKMK1997 :D

      Usuń
    2. Haha, dziękuje ^^
      Szczegóły.. hmm..mogę powiedzieć tylko tyle, że zmieniłam nazwisko :)

      Usuń
    3. dziękujemy, dziękujemy :)

      Usuń
  2. Można wiedzieć jak zrobić tak aby była cała rozdzielczość w vegasie? chodzi mi o wielkośc filmiku : )
    ~Karo1

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże! Miss wyszła za mąż! :D Oby twój Remek wytrzymał z twoim ciężkim charakterem haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miss żoną? XD Jakoś nie mogę sobie wyobrazić jej robiącą obiadek i sprzątającą po swoim mężu xD Przecież Kika mówiła że ona jest taka leniwa xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no. Widzę, że Kika robi postępy. Oceniam drugi zwiastun, ponieważ nie lubię uglądać zwiastunów z 1d :P To co mi się nie podoba, to fakt, że nie kadrujesz wszystkich klipów jednakowo i te napisy się jakoś dziwnie przemieszczają xD Druga sprawa to wydaje mi się, że trochę dużo dajesz scen. Przynajmniej ja mam takie wrażenie :D Muszę Cię pochwalić za wybór początkowych ujęć. Naprawdę są śliczne i zawładneły mną <3 00:09 - 00:20. + jszcze sceny gdy są pod wodą na początku i tak dwoje osób podaje sobie rękę. Skąd je wzięłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że twierdzisz, iż robię postępy. Dobrze wiedzieć, że się rozwijam. :)
      Um, szczerze powiedziawszy to nie zauważyłam, że te dwa klipy są źle wykadrowane i zapewne, jeśli autorka będzie chciała, to wprowadzę w nich poprawki, a co do napisów - to jest zwykły efekt, kochanie, nie wiem, co Ci się w nim nie podoba, ale to już kwestia gustu. Haha. xd
      A właśnie jeśli chodzi o drugi zwiastun to jestem zadowolona z tego, że jest ich tam tak dużo. Osobiście uważam, że powinno być więcej scen i ogólnie klipów, niż na przykład napisów. :D
      Taa, pierwsze sceny mi się udały, no nie? XD
      Wierz mi, że gdybym pamiętała to podałabym Ci tutaj tytuły skąd one są, ale użyłam tam tak wielu piosenek, że jedynie wśród nich zauważam Rihanne i Justina. xd Uch, na pewno są one z jakichś teledysków, ale za cholerę nie wiem teraz z jakich. x

      Usuń
    2. proszę ;)
      właśnie idk, czy to przez to, że mój laptop to już za przeproszeniem grat, że zwiastun się trochę zacinał i miałam wrażenie jakby te napisy przesuwały się zbyt gwałtownie. xD pytanie moje jest, czy na początku zrobiłaś ustawienia napisu jednego, a potem kopiuj, wklej, czy do każdego napisu inne ustawienia robiłaś? Sens jest w tym, że jak napis dodajesz nowy napis u ustawiasz czas taki, aby widz w miarę zdążył przeczytać, to ten efekt jakby to powiedzieć, ścieśnia się xD po prostu on jest taki sam, tylko przy każdym napisie trwa inną ilość czasu i nie wiem, czemu mam wrażenie, że tutaj tak jest ;) Co do efektów napisów to mi się ostatnio spodobały takie powiększające się, ale tak jak mówisz to kwestia gustu :D a myślałaś o jakimś 'dopicowaniu' napisów, wrzucając za nie jakieś efekty w postaci filmiku? chyba wiesz o co mi chodzi :D
      Nie no, to oczywiście, że jest lepiej, gdy jest więcej klipów niż napisów. A jak jest inaczej to zwiastun nie ma sensu, w końcu czytać opisy ludzie też potrafią ;) Ale w momencie 1:12 - 1:20 naliczyłam aż 10 ujęć XD i mi na za często tak migały te sceny i ich było za dużo, chodzi mi głównie o ilość, bo na przykład, gdy masz 0:52 - 1:00 masz idealną ilość scen (jak dla mnie oczywiście xD) bo są trzy, a będąc czujnym okiem, to się można i czterech dopatrzeć, głównie chodzi o to, że nie jest ich tam tak dużo nagromadzonych i widz skupia się w ciągu 8 sekundach na trzech innych obrazach, a nie dziesięciu.
      Tak! Naprawdę są śliczne :') Szczerze mówiąc, to nigdy nie myślałam, żeby używać scen z teledysków, zazwyczaj biorę z filmów, chyba kwestia przyzwyczajenia xD. Że Justin'a są to wiem hahah :P Ale o Rihanny nie wiedziałam. I tak wielkie dzięki ;)

      Usuń
  6. Można wiedzieć kiedy notke doda Natalia G ?
    A co do zwiast to są cudowne . Ten pierwszy jest po prostu jdhridsksbskshdk tak samo jak drugi ;) W drugim troche za szybko się zmieniają sceny . Ale to tylko moje zdanie , pozdrawiam
    Anonim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że notka od Natalii będzie w środę, ewentualnie czwartek. x
      Dziękuję za opinie do zwiastunów. Faktycznie niektóre sceny szybko przenikają, ale to już zależy co się komu podoba. :) x

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują