1 kwietnia 2014

[199] Don't forget to breathe

Dobry wieczór wszystkim!
Ja jak zwykle notka późno ;_;
Jakoś nie mogę się z niczym wyrobić...
Dlatego też dzisiaj znowu jeden zwiastun.
Muszę się wziąć do roboty w końcu.

Zwiastun dla reasontobe
Przepraszam, że ta piosenka, a nie tamta którą podałaś w zamówieniu, ale nie mogłam jej nigdzie ściągnąć :( Mam nadzieję, że tak Ci się podoba bo jak dla mnie wyszedł bardzo dobrze :)
Uwielbiam piosenkę i Lucy z Harrym <3

Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia następnym razem :)

4 komentarze:

  1. O mój Boże, zwiastun jest idealny♥
    Zakochałam się w nim. Jest wszystko, co chciałam a nawet więcej! ;)
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję. ♥
    Normalnie brak mi słów, popłakałam się. xd Żal. xd
    Powiem, że opłacało się tyle czekać na coś tak pięknego. ;)
    Dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw no to bardzo się cieszę, że się podoba:*

      Usuń
  2. Zwiastun bardzo ładny! :)
    Szkoda, że Olcia odchodzi :c Ten blog nie będzie taki sam bez niej :(
    Czekam na notkę gdzie wyjaśnicie mniej więcej dlaczego Olcia odeszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun piękny
    Mogę wiedzieć jaka to piosenka? Bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują