19 grudnia 2013

[138] Welcome Note

Hej! 
Jestem nową stażystką na zwiastuno-mani. Podpisuje się Minnie, ale na imię mam Milena. Jestem niebieskooką, wysoką szatynką. Liczę sobie 13 lat, pomimo, że całkowicie nie czuję się na swój wiek. 
Jestem Belieber, Directioner i Arianator, uwielbiam czytać książki i oglądać filmy. Zwiastuny robię od kilku miesięcy.
Bardzo cieszę się, że jestem tutaj na tym miesięcznym stażu. Bardzo polubiłam was dziewczyny i mam nadzieję, że zostanę z wami dłużej.
Przechodzę do zwiastunu próbnego, dzięki któremu się dostałam.


<LINK>
W sumie średnio jestem z niego zadowolona, mógł wyjść lepiej. Ale jednak się dostałam, więc może jest ok.
Tu jeden ze starszych zwiastunów. Tym razem czarno-biały :)x

Więcej moich zwiastunów, możecie zobaczyć na mojej podstronie.
Dziękuję za uwagę.

ZAPRASZAM DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ!

7 komentarzy:

  1. Minnie ty tutaj ?<33 Łii fajnie ♥ Więcej twoich zwiast tooo radość ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie
    Jak wy robicie że używacie gifów a nie filmików i wam to działa.Bo jak ja robię filmiki i dodaję gif to jest samo zdjęcie.Poradzicie coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz move maker 2012. Tam się nie da dać gifów, więc używamy tylko wmm 2,6. Ja używam czasem 2012 i właśnie używam w nim 'filmiki' <3

      Usuń
    2. Nie znam. Przykro mi. Ściągnij wmm 2,6 ; ) wesołych świat!

      Usuń
  3. Mam pytanie czy nabór nadal jest otwarty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś już chyba u nas na stażu, huh?

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują