26 grudnia 2013

[138-141] Christmas Time!

Hej, hej, hej! :)
Dawno mnie tu nie było prawda? Przyszłam wrzucić jakieś tam bardzo zaległe zwiastuny. Od razu przepraszam was dziewczyny, że musiałyście tak długo czekać, ale semestr w szkole się kończył, a ja miałam strasznie dużo poprawek... ;_;
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i nie będziecie się na mnie długo gniewały.

Trochę spóźnione, ale życzenia muszę być. ;)
Jako, że mamy już święta to w imieniu całej załogi pragnę wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. Przede wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia wszystkich waszych najskrytszych marzeń i czego tylko sobie jeszcze zażyczycie. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku kochani!


No, a teraz dam wam zamówienia:

ZAMÓWIENIE SPECJALNE.

http://www.youtube.com/watch?v=oKTSwiQPbuw
Zdziwicie się, jak napiszę, że internet ze mną nie współpracuje? xd

Koooochana. Postarałaś się. Hahah. Jak wkleiłam wszystko, co mi dałaś to zwiastun trwał ponad dziesięć minut. Boże. Jednak jakoś się z tego wyrwałam. Cóż... i tak jest długi. ;__; A chciałam, żeby wyszedł jakoś możliwie. W ogóle to robiłam go prawie dwa dni. Pierwszy i wierzcie mi ostatni zwiastun, który robiłam tak długo, bo zazwyczaj schodzi mi mniej niż godzina. Więc mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)

Crazy Mofos ♥
Tak samo, jak wyżej... ten internet mnie nienawidzi. ;_;


W sumie to nie jest zły, biorąc pod uwagę fakt, że prawie zasnęłam robiąc go. Nigdy więcej zwiastunów po godzinie czwartej w nocy... Ogólnie jest mało napisów, ale nie mogłam nic więcej wyciągnąć z tak krótkiego opisu jaki mi dałaś. Więc... co sądzisz? :)



Tak samo jak wyżej. Miałam bardzo krótki opis. W dodatku żadnych szczegółów, z których mogłabym coś ułożyć. Chciałaś wolną piosenkę, więc jest wolna i strasznie mi się podoba to, że tak wpasowała się w całość. Ogólnie to strasznie mi się podoba. A Tobie? :)

Jagoda Tomlinson

Cóż, sama wybrałaś napisy, które chciałaś, żeby się pojawiły. W sumie to ułatwiło mi sprawę. Jednak mam wrażenie, że pisałaś je z translatorem... Może tylko mi się wydaje. Nie wiem, nie wnikam. To w sumie nie jest moja sprawa. Całość wyszła tak, jak widzisz. Mam nadzieję, że jest ok. :)

Wiem, że to nie są wszystkie zamówienia. Kolejne dwa dodam niebawem na mój kanał YT, więc czasami go odwiedzajcie. :)

Tak się złożyło, że na jakiś czas żegnam się z wami wszystkimi w tym świątecznym akcencie. Potrzebuję chwili odpoczynku i skupienia się na tym, co jest teraz naprawdę ważne. Aktualnie: odchodzę na (chyba zasłużony) urlop. Co do zamówień... Możecie je składać, ale możecie liczyć się z tym, że trochę na niego poczekacie.

Cóż... Będę tęskniła i mam nadzieję, że wy również. :)

Pozdrawiam,
Kika. x

6 komentarzy:

  1. Ciesze się, że mój szablon się tutaj pojawił ♥ A co do zwiastunów, zakochałam się w ostatnim ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. KELLS - dla każdego z załogi wymyślam ksywy, a że pojawiłaś się w naszej korespondencji to masz takie miano ode mnie - dziękujemy tu publicznie za ten szablon! Zaskoczył nas i widać, że włożyłaś w to całe serce! ♥

    Kiciak!
    Urlop, urlopem. Zasłużony jest. Nie obawiaj się. Zwiastuny są świetne, co już wiesz. Chciałam sie tylko spytać czy mam zwidy, że w 52 sekundzie na oko jest kolorowy gif (ostatni wykon). Upewnij mnie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ostatnim... z tego, co widzę, to on czarno-biały jest, Olczik. :D <3

      Usuń
  3. Na Arcanum Quieti pojawił się już szablon ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zwiastun. Jest cudowny ! Nawet nie umię go opisać, po prostu cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu dziękuje za zwiastun! jest boski *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują