12 kwietnia 2014

[205] I wanna' be yours, wanna' be your hero

Tutaj Klaudia! :) 
Na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za życzenia. 
To było bardzo słodkie, oboje dziękujemy :) 



Teraz przyjedźmy do zwiastunów. 
W tej notce jest jeden. 
Przepraszam, ale miałam mało czasu. 
Wiecie wszystkie przygotowania do ślubu i wg. 
Nie miałam czasu siedzieć na Tumblr i wybierać gifów. 
Okok, nie przedłużam...

Dla Lucky Girl


W sumie to jestem zadowolona :) 
Miałam problem z muzyką i nie miałam pojęcia jako wybrać.
Skończyło się na Empire. Tsa, mam 'fazę' na tą piosenkę. 

W następnej notce pojawi się zwiastun dla Horanowy Song. 
Ode mnie to już wszystko. 

                     -Buziaczki Klaudia :**

5 komentarzy:

  1. Booooże! A ja się akurat zastanawiałam, kiedy pojawi się mój zwiastun xDD
    No zaiście! Piosenka boska ;3
    Super jest ten fragment z plażą, na serio super zrobione :*

    Lucky

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę powiedzieć, że zwiastun mi się podoba. Mimo tego, że piosenka do mnie nie przemawia, ale doskonale pasuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun świetny, a ostatnio też mam fazę na tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam zdjęcie Remka na twoim twitterze i musze przyznać że niezłe ciasteczko. Brałabym haha xD A co do zwiastuna to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha wiem, że jest przystojny :D

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują