12 lutego 2014

[177] Place in the sun


Cześć tutaj Klaudia.
Zauważyliście już, że dodaliśmy czat?
Zapraszamy do pisania, jeśli macie jakiekolwiek pomysły, uwagi czy pytania piszcie :)
Tylko proszę..skończcie już temat z Justyną. 
Dziewczyna nie przeszła stażu, pisałam już czemu i na dodatek 
sama powiedziała, że jej nie zależało. 
Skoro tak bardzo ją polubiłyście to dajcie subskrypcję, śledźcie na bieżąco jej pracę 
lub nawet załóżcie własną zwiastunownie by mogła u was pracować.
Do naszej nie należy i temat zakończony. 

Dobrze, teraz przejdźmy do moich prac. 
 Przepraszam, że mam tylko jedno zamówienie, ale cóż..

Na początku zrobiłam zwiastun ze złą bohaterką. 
Bohaterka nazywa się Lilly Collins, (tak w ogóle piszę się Lily
więc krótko myśląc od razu wzięłam Lily Collins...
cóż okazało się, że Ashley Benson gra główną bohaterkę xD
Tak przynajmniej masz na blogu, a w zamówienie była Candice..
nie mam pojęcia co robić i myśleć xD..

Najśmieszniejsze jest to, że zauważyłam to po wstawieniu filmiku na YouTube..
Wersja z Lily Collins podoba mi się bardziej, więc też ją tu wstawię byś mogła wybrać.

Oto zwiastuny dla L.E. Collins

Wersja z Lily Collins.

Wersja z Ashley Benson

Razem z adminkami przygotowałyśmy dla was małą niespodziankę.
Mamy nadzieje, że wam się spodobają.
Więc...śledźcie Zwiastuno-Manie i wyczekujcie notki :) 

Tak przy okazji chciałabym pozdrowić moją mamusię Kike <3
TAK. KINGA TO MOJA MAMA.

Zachęcam do składania zamówień i komentowania.
Ode mnie to już wszystko.Do następnego wpisu :*

                         -Buziaczki Klaudia :**

5 komentarzy:

  1. świetne <3
    Już nie moge doczekać się niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Pioseneczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł piosenki jest w nazwie notki :)

      Usuń
  3. Mogłabys podać linka do bloga?

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują