17 stycznia 2014

Podsumowanie stażu Minnie. ♥

Heeeeej, kochani!
Widzicie jaki mamy dziś dzień? Nasza, kochana Minnie kończy dziś staż... Jak to szybko zleciało, prawda? Byłam pewna, że jest tu dopiero tydzień, no może dwa, ale nieważne. Ogólnie to staram się odciążyć Olę od obowiązków, więc to mi przyszło dzisiaj was powitać. Soł... witajcie?
Ogólnie u nas ostatnio jest dość zabawnie, administratorki niesamowicie szaleją... Olczik zakuwa, Kika zakuwa, a Miss się leni. Tak się toczą sprawy na naszej zwiastunownii! <3
Ale przecież nie my dzisiaj jesteśmy najważniejsze (a kiedykolwiek byłyśmy najważniejsze...? chyba nie). Jak już wspominałam - Minnie. Lubiliście jej prace? Myślicie, że zostanie? Cóż, zaraz się przekonacie!

Zwiastuny wykonane przez Minnie w trakcie stażu:




Olcia ;* - Kurczę on jest mega! Kocham te cytaty! Przez pierwszą minutę patrzyłam na nie i nie wiedziałam skąd je znam... Olśniło mnie, że to nie zamówienie a próbny zwiastun. Głupia ja! Sama przecież podałam ci napisy. Hah. Cudowny on jest, naprawdę. Tylko nie podoba mi się jeden gif w sepii. Jakoś nie pasuje do reszty. I dałabym wolniej twój podpis na końcu. Tak to muzyka (mój/nasz Justineq, który ostatnio szaleje) pasuje idealnie. Siostra jak siostra! ♥
Kika - Powiem szczerze, że ani trochę nie podoba mi się "fabuła" Twojej pracy. Mimo wszystko poradziłaś sobie z nią całkiem nieźle. No i jest kolorowy! Piosenka jest dobrze dobrana, przejścia są, więc nie mam żadnych zastrzeżeń.
MissKMK1997 - Nawiązując do wstępu...Wcale się nie lenie!
Ugghh czemu są różne dziewczyny xD? Nie wiem czy Ola kazała ci dać tą piosenkę, ale..nie pasuje xD Kocham Justina i tą piosenkę, ale nie w tym zwiastunie xD Szkoda, że nie jest czarno biały..też nie wiem czy Ola tak ci kazała, ale ja bym dała wszyskto czarno-białe.




Olcia ;* - No w tym zwiastunie podoba mi się zmniejszenie tempa twojego podpisu i urzekła mnie piosenka. Gify są cudowne i wykon mnie poruszył. Zachęcił do czytania, jednakże wkurzył mnie fakt, że raz dawałaś w czcionce takie przejście, że kontury ci wybijało, a za drugiem razem tego nie było. Dziwne... Nie wiem o co w tym chodzi. Fajnie by było jakbyś wytłumaczyła. Tak bez tego jest fantastyczny!
Kika - Hm... No to zacznę od piosenki. Osobiście przewinęłabym piosenkę, bo melodia dość długo trwa na początku. Wszystko jest jednolite. Gify są wręcz idealnie dobrane i tekst, który pojawia się między slajdami nie budzi żadnych zastrzeżeń. No i nie ma trzech kropek! Ach, aż miło się go ogląda. Tyle, że mogłaś ładniej rozmieścić adres bloga, poza tym wszystko jest ok.
MissKMK1997- Co mi się podoba:
-Wszystkie gify są czarno-białe
-Lubię muzykę w tle
-Ozdobna czcionka
Co mi sie nie podoba:
-Różne dziewczyny w gifach, gdzie chodzi o główną bohaterkę
-Przejście wideo
-Różne animacje czcionki




Olcia ;* - Też użyłam kiedyś tej piosenki. Jest ona urzekająca. Podoba mi się to, że jest cudny mimo braku przejść. Fajny pomysł z białym tłem. Dawno nie używałyśmy tego u ZM. Może wróci to do naszych szeregów. Podoba mi się bardzo i gify są świetne!
Kika - A to jest (chyba) mój faworyt! Genialny. Chociaż muzyka mogłaby być szybsza, bo do tematyki ładnie by się wpasowała, ale ta również nie jest zła. Wszystko ładnie i estetycznie dobrane. Jestem pod wrażeniem.
MissKMK1997 - Kocham go! Wszystko jest super dopasowane, po prostu świetny xD!
Tylko jak jest "niebezpieczny." "niewinna." zrobiłabym "On- niebezpieczny" "Ona-niewinna" To tylko takie moje małe "ale" Mogłabyś mi powiedzieć co to za piosenka xD?




Olcia ;* - Kocham! Justin 'Wait For A Minute'! Jeszcze jak była premiera! Kocham te aktorki. Blog mnie zaciekawił. Może poczytam go! Gify masz rewelacyjne. Nie wiem skąd je bierzesz! Ten zwiastun jest taki super, że nie mogę się wysłowić. Podoba mi się ♥
Kika - Minnie! Już normalnie nie wiem, co mam Ci pisać w tych komentarzach... Jesteś za dobra. ;_;
MissKMK1997 - Nie będę oceniać tego zwiastunu, wiesz z jakiego powodu.




Olcia ;* -  Strasznie mi się nie podoba fabuła! Nienawidzę tego aktora i gifów z nim. Zepsuły ci one urok pracy. Jest super nie licząc jego gifów. Nie wiem czy to twoja wina za zły dobór gifów czy to, że ten koleś nie ma dobrych gifów. Nie podoba mi się. Tylko instrumentalna wersja jest ok, no i ta dobra część gifów.
Kika - Instrumental "Wrecking ball" jest cudowny i cieszę się, że go tu wykorzystałaś. Nie mam się do czego przyczepić. Jest jednolicie, są przejście, są dobre napisy, jest dobry efekt napisów... tu jest, kurde, wszystko, czego potrzeba.
MissKMK1997 - Tego też nie będę oceniać, też wiesz dlaczergo xD




Olcia ;* - Tak. Ten mi się bardzo podoba. Nie przepadam za tą panną i za Harrym Styles'em. Tak to się pisze? Mam wątpliwości. Kiedyś missio i kiciak mówiły, że "DNA" jest nudne do zwiastunów. Hah. Jestem ciekawa czy wyprą się swoich słów dla ciebie mała. Jest cudowny. Jakoś mi się podoba. I nadal nie wiem skąd te gify!
Kika - Wszystko byłoby ok, ale naprawdę nienawidzę "DNA". Na początku było świetne, ale później co drugi film był z tą muzyką i po prostu wyciszam dźwięk, gdy teraz słyszę już chociażby ten początek. No, ale nie będę Cię oceniała po tym, że ja czegoś nie lubię. Jak wyciszyłam było świetnie, więc nie mam zastrzeżeń.
MissKMK1997 - Jest fajny. Tylko drażni mnie DNA w tle. Ta piosenka jest wszędzie xD! Wiem, że to nie ty ją "chciałaś" więc się nie czepiam :) Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie drażni. Na początku dałaś trzy różne dziewczyny; Selene,  Lucy i Chachi. To tyle. Zwiastun jest okey :3



Olcia ;* - Bardzo podoba mi się fabuła tego bloga. Zachęca mnie do czytania. Widziałam dziewczęta z PLL'u i Logana Hendersona. Szczęka i opadła. Moi kochani aktorzy! Cudowny jest ten zwiastun. Muzyka taka dopasowana. Nie wiem co rzec jak jest za dobrze!
Kika - Wszystko jest tak, jak powinno być... albo nawet lepiej.
MissKMK1997 - Podoba mi się :) Niektóre gify za szybko przemijają, troszeczkę nie podoba mi się  muzyka, ale i tak jest fajnie :)


Olcia ;* - Dla mnie chłopcy z 1D nie mogą z wyglądu przerażać...  Muzykę znam, ale nadal nikt mi nie powiedział jak się nazywa ta piosenka! Co za sprawiedliwość na tym świecie. Justin w zwiastunie omomo. Fajny jest i muzyka pasuje. Tylko troszkę długi.
Kika - Efekt napisów wcale mi się nie podoba. Bohaterowie na końcu są absolutną zmorą całej pracy, no i z tego, co widzę to nie dałaś u nich żadnych przejść. Co do samych bohaterów, to się nie czepiam, bo tak pewnie chciała autorka, jednak przejścia mogłaś dać.
MissKMK1997 - Nie podoba mi się muzyka, a zwiastun jest fajny :3 Trochę za dużo gifów po dwóch pierwszych slajdach. W jednym jest źle rozstawiona czcionka, ale nie szkodzi :) Zwiastun jest fajny.





Olcia ;* - Ten zwiastun to mój faworyt! W tej chwili napisz mi co to za niesamowita piosenka! On jest niesamowity! Te gify i wpasowanie muzyki! Moich dwóch idolów! Niesamowita praca. Kocham ją, że dałam jej sekundę temu łapkę na YT. Huhuu. Ale czemu Kelly usunęła bloga? To jest takie... niesprawiedliwe.
Kika - Świetny jest. Podoba mi się to, że za każdym razem odpowiednio dobierasz gify. No i nie obrażę się jak mi podasz tytuł piosenki, która jest w tle, bo chyba się zakochałam. :)
MissKMK1997 - Co mi się podoba:
-Jest dynamiczny
-Jest schludny
-Wszystko dopasowane kolorystycznie
-Fajna piosenka
Co mi się nie podoba:
-Źle rozmieszczona czcionka




Olcia ;* - Jest super! Moja przyjaciółka powiedziała, że cię zarżnie za połączenie Swift z Green Day'em. Wiesz ona kocha Rock i ich. Hahah lałam się z niej. Mi się też nie podoba połączenie ich. Gdyby nie to, to zwiastun byłby moim faworytem. Urzeka!
Kika - Zniosę wszystko, ale proszę... nigdy więcej nie używaj tego efektu napisów. To najgorsze, co może być. Poza tym wszystko jest dobrze, chociaż ja dałabym szybszą muzykę.
MissKMK1997 - Kocham, kocham, kocham! Ta piosenka <3 Wszystko świetnie dopasowane, może w niektórych miejscach źle rozmieszczona czcionka, ale jest okey :3





KOMUNIKACJA:
Olcia ;* -  Wiesz, że jak napisałam do ciebie po raz pierwszy bałam się. Wydawałaś się za ładną dziewczyną. To było podejrzane. Haha. Znasz mnie. Walę czasem śmieszne teksty i zmieniam wam ksywy.
Kika - Chyba zdajesz sobie sprawę z tego, że strasznie Cię polubiłam, a jeżeli nie to uwierz, że tak jest! Jesteś strasznie pozytywną osobą, z którą często jest spam na grupie. Uwielbiam to! :)
MissKMK1997 - Pisałyśmy wieele razy :)



PODSUMOWANIE STAŻU:
Olcia ;* - Boże dziewczyny się rozpisały tu, a ja pisałam ostatnia. Napiszę, że większość przeważa perfekcyjnie wykonanych prac. Gratuluję siostro! Potrzeba nam ciebie, a z resztą kocham cię!
Kika - Wohoo, Minnie. Robisz świetne zwiastuny, wiesz? Raczej nie ma niczego, do czego mogłabym się przyczepić i tu jest smuteczeg, bo ja się lubię czasami czepiać. No cóż, tu mi się nie udało. Ogólnie to mam nadzieję, że u nas zostaniesz... no i jeżeli tak będzie to już widzę te zazdrość w "oczach" innych zwiastunownii. Ha! A tak poważnie to mam tylko nadzieję, że nie użyjesz tego efektu napisów, co w ostatnim zwiastunie i będzie nam się miło razem współpracowało (jeśli pozostali poprą moje zdanie, oczywiście). :)
MissKMK1997 - Lubię cię :) Lubie też twoje zwiastuny, ale..nie wiem. Będzie ciężko.

WERDYKT:
Olcia ;* - Nooo wiesz.... Zastanawia się... poczekaj to było te słowo na trzy litery...
.........................TAK...........................
Kika - Absolutnie i pod każdym względem - jestem na tak. <3
MissKMK1997 -
Oddaj fartucha.
.
.
.
żartowałam! Jestem na tak :3


Gratuluję! Witaj w załodze!

9 komentarzy:

  1. Aww dziękuję <3 Bardzo mi miło i z chęcią zostanę tu na stałe:*
    Kikaa, wiem, jeśli chodzi o te efekty do napisów na końcu, powiem szczerze, że sama ich nienawidzę, ale chciałam "coś innego". Teraz wiem, że więcej tego nie zrobię haha. Piosenki podałam wam na priv <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Minnie w pełni na to zasłużyłaś po obejrzeniu tych zwiastunów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% się zgadzam. Minnie robi cudowne zwiastuny.:)
    Gratuluje przejścia stażu!
    Pozdrawiam całą załogę!

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJE !!
    Od razu wiedziałam,że przejdziesz ! Przecież robisz niesamowite zwiastuny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratkiiiii <3
    Zwiastuny są świetne, w pełni zasłużone przyjęcie do załogi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. + muzyka z zwiastuna Dark Story to Clint Mansell - Summer Overture ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Na początek powiem, że zaniedbałam się w sferze zwiastunów. Ledwo znajdywałam czas, żeby coś skomentować, a że jesteśmy na samym dole w spisie, to takie z Was owieczki.
    I chyba nauka mnie przytłoczyła.
    No, ale nadrabiam. Akurat wszystko w jednym.
    Więc, stwierdzam, że całkiem fajne zwiastuny. Chociaż czasem napisy były takie nijakie. Ciekawe gify, a zwłaszcza ten w drugim. Ten z lodowiskiem. Bardzo mi się spodobał.
    Czekam na jakieś konkretniejsze notki.
    Na pewno wpadnę i może niedługo coś zamówię.
    Pozdrawiam, Blair.
    [wybaczcie, że z konta Katalogu, ale leń zwyciężył i nie chciało mi się przelogowywać xd]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Minnie :)
    Wow już myślałam, że nikogo nie będziecie przyjmować tylko ciągle odrzut

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują