11 grudnia 2013

[131] Last?

Hmmm... jutro kończę staż xd Jestem ciekawa jak to będzie czytać opinie o swoich zwiastunach :)
Karia Ch.: Możesz mi powiedzieć jakie napisy brzmią jakbym chodziła do podstawówki? ;) Od teraz będę zwracać na takie uwagę :)
Nie lubisz pomarańczowego koloru? :(
Co do piosenki w drugim zwiastunie, to według mnie dobrze się wpasowuje, ale może się nie znam ;)
Dzięki za szczerą opinię :D


Poprawiłam i moim "skromnym" zdaniem jest O WIELE lepszy od poprzedniego ;) Co na to powiesz? Przepraszam, że nie wykorzystałam wszystkich twoich propozycji, ale przegrałam z lenistwem... ;)











Życzcie mi szczęścia xoxo

1 komentarz:

  1. Szczególna adnotacja dla mnie, niezmiernie mi miło.
    Okej, może się najpierw odniosę do piosenki. Wg mnie nie pasuje. Ale po cholerę mówisz, że może się nie znasz? Powinnaś mieć troszkę więcej zdecydowanie. To, że jakaś ta księżniczkowa dziewoja pieprzy, że nie pasuję, nie znaczy, że masz zmieniać swoje zdanie. Powinnaś byc pewna swojego.
    Pomarańczowy kocham, bo kolor marcheweczek, ale nie w zwiastunach, To wygląda okropnie. :D
    I napisy, już mówię, co mi się nie podobało w tamtej notce, a raczej zwiastunach :
    1. "ma bardzo ciekawą pracę" - wybacz, ale no dzieci tak mówią.
    2. " A Jess chyba powoli mu się oddaje" - chyba? to nie wiadomo tak? Ja bym napisała : Jess zaczyna mu się oddawać czy coś w tym stylu.
    3. " I co ja mam ze sobą zrobić?!" - stać cię na więcej, kochanie. ;d

    osobiście, uważam, że posiadasz talent, naprawdę, ale nie wykorzystujesz go w pełni. :D
    Działaj z pasją, pełnią siebie, a będą świetne.

    A tutaj dałaś się zdaje coś poprawionego.
    Okej, poprawa pierwszego zwiastunu z poprzedniej notki. Lepiej. Choć czcionka wciąż mi nie leży... ;/
    Tak czy tak, życzę powodzenia podczas werdyktu. Prawdę mówiąc, ciekawi mnie. :D
    Pozdrawiam serdecznie, Karia.

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują