30 listopada 2013

[124-126] A little late...

Witam was, moje drogie zabłąkane duszyczki :)
Trochę późno, ale dobrze, że w ogóle są ;)
Hmm... zapraszam :)



dla Eweliny Ł

To tak... ten zwiastun jest, że tak powiem moim eksperymentem :) i chyba jednak mi nie wyszło... jak chciałabyś jakieś poprawki to pisz, dopóki mam jeszcze projekt :)





dla Ness

Mój pierwszy kolorowy zwiastun w życiu O.o Strasznie mi się podoba muzyka w tym zwiastunie ^^ Jest to zdecydowanie mój faworyt, mimo że na YouTubie niektóre gify drżą :)





dla LouStory

Hmmm... niezbyt mi się podoba, ale na szczęście liczy się twoje zdanie, a nie moje ;)

4 komentarze:

  1. Zwiastun jest świetny :D możne niektóre te "slajdy" że tak powiem strasznie szybko znikają, ale jest ok.
    Napisałaś że jakbym miała jakieś propozycje na poprawki... może nie tak że poznaje chłopaka, który ma ciekawą pracę xd i tam że próbuję ją uwieść i że powoli mu się to udaje.. wiem że kiepsko ci opisałam i to moja wina ;// ale jestem okropną gadułą i jak coś opowiadam to zawsze tak wychodzi że druga osoba wgl mnie nie może zrozumieć ;// mogłoby być że tam "poznaje tajemniczego chłopaka..." tutaj Justin i "O okropnej tajemnicy" żeby nie było że pracy i o tym uwodzeniu że "nieuleczalny uwodziciel, nigdy się nie poddaje.." "i zawsze w końcu dostaje to czego chce"
    wiesz żeby było więcej tajemniczości w tym wszystkim i po tym jak będzie o tym uwodzeniu mogłoby być coś takiego jak to "miłość" gif czy kilka, "problemy" i znowu potem "niebezpieczeństwo" "śmierć"... i jakby mógł być przed adresem bloga tytuł.. "If I ever have to die. I wanna die in your arms."

    To są tylko propozycje ja naprawdę NIE CHCE BYĆ KŁOPOTEM
    ten zwiastun jest świetny i po prostu jak napisałaś czy bym coś poprawiła to napisałam.
    Chociaż jest wspaniały. W życiu (nawet gdybym wiedziała jak się robi -,-) nie zrobiłabym lepszego. Masz talent.
    Bardzo mi się podobał początek i to o "wszystko wróciło" i końcowy gif.
    Jesteś genialna.

    Jak zwykle się rozgadałam.....
    powtarzam NIE CHCE BYĆ PROBLEMEM WIĘC JAK NIE CHCE CI SIĘ POPRAWIAĆ TO NIE MUSISZ BO ZWIASTUN BARDZO MI SIĘ PODOBA :D

    ~OrdinaryGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonałaś mój zwiastun jest idealny! dziękuje kochanie, masz talent xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj kochana, nie miałam chyba okazji nic ci skomentować. nie było czasu. nawet musiałam zawiesić swoja działalność na zwiastunownii...*ociera łzę*
    PIERWSZY. bardzo fajne gify. serio. fajnie poskładane, ale...właśnie, fatalna czcionka. jakoś nie podoba mi się.
    DRUGI. Nie podoba mi się w pełni. Jedno, muzyka jest taka dołująca, że odechciewa się żyć. Nie zachęca, a odpycha. Okropne efekty napisów. To najgorsze. I pomarańczowa czcionka. Co za zbrodnia.
    TRZECI. Żadne cudo. Ale jest plus. Requiem for a dream. Bardzo lubię, ale zupełnie tam nie pasuje, ona zawsze buduje napięcie, ale w innej tematyce. Ty mówisz o strachu, niebezpieczeństwie i...MIŁOŚCI. Jakby było bez miłości - okej. Ale z nią - sio!
    Ogólnie rzecz biorąc, to fajne masz gify, ciekawie je komponujesz.
    Napisy czasem wychodzą jakbyś chodziła do podstawówki, ale staraj się.
    Nie używaj pomarańczowej czcionki, błagam.
    Lepiej dobieraj muzykę.
    To tyle.
    Pozdrawia i życzę rozwoju. ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują