27 października 2013

[96] It's end.

Welcome!
Chciałabym powitać w ostatnim moim zamówieniu jako stażystki.
Właśnie, wczoraj skończył mi się staż. A czemu dzisiaj jeszcze dodaje? To proste.
Otóż, miałam dać wczoraj, lecz po dość późny powrocie do domu, nie miałam jak. Cały system szlag trafił. Prawie nie miałam gifów na PC czy laptopie. Tylko te, które zgrałam kiedyś na pamięć. Wyobrażacie to sobie? Tyle zasobów. Cóż , uzupełnię je z czasem. 
W związku z tymi porozumieniem z pełnoprawnymi hmm...autorkami dodaje dzisiaj.
Oto on :


Zamówienie dla Louise Fanfiction




Okej, więc... Niewiele mi powiedziałaś o fabule, w sumie bardzo mało. Ale napisałaś, co chciałabyś w nim zobaczyć. Mam nadzieję, że spełniłam twoją prośbę. Trwa on jedynie minutę. Niewiele. Ale uważam, że treściwie. Jak wspomniałam, musiałam od nowa szukać gifów...Inny aspekt. Piosenka.
Jestem wielką fanką LP. Dlatego jarałam się, gdy zażyczyłaś sobie tej oto piosenki. Osobiście uważam, że pasuje ona do całości. 
Nie mam chyba więcej nic do powiedzenia.
Wkrótce otrzymam werdykt w postaci podsumowania stażu...
Och, gorąco. :3
Przejdę - fajnie, nie przejdę - trudno, będę szukać szczęścia dalej.
Pozdrawiam.
Justyna K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują