16 września 2013

Podsumowanie stażu ; Katerina^^ ♥

Witajcie kochani!
Dzisiaj jest to szczególny dzień dla jednej z naszych stażystek - Zosi S. Teraz nie tylko ja będę podejmować decyzję, ale i moja współautorka Kika. Jest dla mnie bardzo ważna i nie wiem co bym bez niej tak naprawdę zrobiła. Dziś obie ocenimy przebieg stażu naszej młodszej koleżanki! Dziękujemy też za 13 tysięcy wyświetleń!! ♥
PRZYPOMINAM O KONKURSACH Z NAGRODAMI -> [KLIKNIJ]



Olcia : * - To jest zwiastun próbny, który sama ci zleciłam. Pewnie dziwiło cię wszystko w nim, ale to była moja historia miłosna z wakacji. I oby mój chłopak tego nie widział, bo to było przed tym jak się w sobie zakochaliśmy. Zakochałam się w muzyce, bo to Zara Larsson no i jak w gifach. Moja kochana Lucy Hale oraz Justin Bieber. Zaskoczyło mnie to, że ostatnio przeczytałam, że Jus się jej podobał przed premierą NSN* Kocham zwiastun i wiesz jakie mam zdanie ♥
Kika - Pierwsza praca twojego autorstwa, którą zobaczyłam. Byłam pod ogromnym wrażeniem. Przede wszystkim fabuła jaką dostałaś od Oli była fenomenalna, a Ty idealnie to przedstawiłaś. Do tego piosenka w tle, która niesamowicie zgrała się z całym filmem... Wszystko mnie po prostu urzekło. Do tego Lucy Hale i wszystkie delikatne gify. Ten zwiastun strasznie mi się podoba i pamiętam, że jak go dodałaś to byłam pod tak wielkim wrażeniem, że oglądałam go kilka razy. Uwielbiam.




Olcia : * - To twój drugi zwiastun na tym blogu jeden z trzech. Moja kolejna ulubiona piosenka, szkoda tylko że wykonawców nie znam. Psuje do tematyki bloga. Jakoś od początku urzekł mnie fakt, że jest po angielsku i ta czcionka. To jest plus w tym wykonie!

Kika - Nie będę ukrywała, że ten już nie zachwycił mnie tak jak pierwszy. Piosenka "We Own It" dobrze wygląda w całości, jednak początek ze zdjęciami absolutnie mnie zawiódł. Sądziłam, że skoro zaczęłaś tak cudowną pracą jaką był zwiastun próbny, to dalej będzie lepiej. Jednak nie do końca, jak widać.



Olcia : * - Zwiastun do mnie przemawia. Nie tylko dlatego, że jest wykonany dla mojej blogowej Kopy. Jest taki tajemniczy... Zakochałam się w nim i miałam do tego powód. Ale można się uczepić czcionki. Ja zrobiłam taki sam błąd przy moim ostatnim zwiastunie, czułam się z tym źle. Ale potem się przekonałam tak jak ty też możesz! Bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że go urwałaś (tak to wygląda).

Kika - Zwiastun jest fenomenalny i jedyne, co mi w nim nie podoba to czcionka, która wybiła polskie znaki, jednak piosenka wszystko naprawiła. Zakochałam się w niej tak samo jak w zwiastunie, ale popieram Olę, jeżeli chodzi o "urwanie" na końcu. Też to zauważyłam.


PODSUMOWANIE STAŻU:

Olcia : * - Moim zdaniem wykonałaś mało prac. To cię zniechęciło i chciałaś nas opuścić. Nie pozwoliłam ci na to, bo wiedziałam że masz to coś - talent, do rozwinięcia. Chciałabym byś z nami została i poczekała na dużo zamówień i radochy przy robieniu zwiastunów. Musisz zostać!

Kika - Cóż, trzy prace to nie jest najwięcej, ale wiadomo, że to nie Twoja wina, więc nie mam, co Ci tutaj tego wypominać. Nie wiedziałam, że chciałaś odejść... Dobrze, że Ola Cię zatrzymała. Mimo iż nie jestem zachwycona Twoją drugą pracą to sądzę, że powinnaś dostać szansę, bo masz talent!


WERDYKT:

Olcia : * -  TAK! ♥
Kika - TAK. ;3

Witaj w załodze!

1 komentarz:

  1. Leże na podłodze i nie wstaję , leże na podłodze i nie wstaje i tak przez 8 tysięcy razy.
    Chyba będę jeszcze tak leżeć 6 tysięcy razy i będę nie wstawać

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują