22 września 2013

[64]-[66] I will always want you.

Witam wszystkim. ;3
Wreszcie miałam chwilę czasu i udało mi się wykonać zamówienia z kolejki.
Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do oglądania.
Ależ mi się zrymowało. Hah.
Od razu ostrzegam: Styles. Styles Everyehere. O.o

Zamówienie dla Tinnie.


Z Twojego opisu wykrzesałam takie napisy, jakie widzisz. Nie dałam pseudonimów bohaterów, ponieważ po prostu nie miałam gdzie ich wcisnąć. Mam nadzieję, że taki klip Ci się spodoba. ;)

Zamówienie dla breathe.


Wyszło coś takiego. Od razu wyjaśniam, dlaczego nie ma muzyki Harry'ego. Otóż jego piosenka jest na YT chroniona roszczeniem autorskim, co oznacza, że nie można użyć jej w żadnym filmiku. Kontynuując, co do całości, nie wiem czy w dobrych miejscach użyłam gifów, które chciałaś zobaczyć. Niestety nie jestem czarodziejką i nie mam pojęcia, co ktoś rozumie przez słowo "tajemnica". Jeżeli coś jest nie tak, to napisz, a postaram się to poprawić, jednak mam nadzieję, że w obecnej postaci przypadnie Ci do gustu, bo mi osobiście się podoba. ;)

Zamówienie dla Nicole Styles.


Zdecydowanie, pod każdym względem, faworyt dzisiejszej notki. Kochana, dałaś mi strasznie długi opis, ale to dobrze, bo mogłam wyrzucić mniej ważne rzeczy i wybrać te najistotniejsze. Gdyby każdy dawał takie opisy swoich opowiadań jak Ty, to byłabym w siódmym niebie. Mam nadzieję, że zwiastun zachwyci Cię tak samo jak mnie. ;)

Jeszcze mam do was wielką prośbę. Bardzo proszę, obejrzyjcie ten krótki filmik.
 
Chcę, żeby każdy zwrócił uwagę na to, że na świecie są ludzie, którzy potrzebują pomocy. Może akurat to Ty możesz dać im to, czego potrzebują?

Więcej informacji o tym projekcie znajdziecie tu: http://action-people-for-people.blogspot.com/.

Na dziś to by było wszystko.
U mnie znowu jest pusto, więc zapraszam do składania zamówień.

Pozdrawiam, Kika. ♥

5 komentarzy:

  1. wszystko jest w jak najlepszym porządku, bardzo mi się podoba *-* naprawdę dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku lepszego trailera sobie nie mogłam wymarzyć *___* jestem w szoku , znaczy widziałam wszystkie twoje prace zarówno jak innych autorek bloga i mogę z czystym sumienie. Stwierdzić,ze według mnie twoje są najlepsze <3
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam **

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają - wszystkie cztery. Lecz najlepsze to pierwszy i dwa ostatnie. Boże jesteś niesamowita. Jakość klip do PFP mnie poruszył, aż do płaczu. To tak jakby o mnie i takich osobach co mają jak ja i jeszcze gorzej... Kocham cię za to, że poświęciłaś czas dla tego cudownego klipu! People for People ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że stworzyłaś coś tak cudownego. Umarłam.
    Naprawdę bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuje, jesteś po prostu wspaniała. Wstrząsnęło mną i to dosłownie. Wzruszyłaś mnie do łez!
    Poza tym, obejrzałam wszystkie cztery i stwierdzam, że masz naprawdę ogromny talent. Cieszę się niewyobrażalnie, że Cię znalazłam. DZIĘKUJE jeszczee raz <3<3<3 Jesteś moim bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten filmik z projektem jest najlepiej wykonany! ;)

    Masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują