22 sierpnia 2013

[42] New Blood

Cześć, jestem nową stażystką.
Mam na imię Klaudia i jestem Belieber.
Mam nadzieje, że ciepło mnie przyjmiecie.
Podejmę się każdego zlecenia, które dostanę :)
Moja podstrona jest już gotowa, więc możecie ją odwiedzać wystarczy kliknąć - tutaj!







Oto próbka mojej twórczości na potrzeby Zwiastuno-mani :





Oto moje najlepsze zwiastuny:


Mam nadzieje, że się podoba. 
Ode mnie to już chyba wszystko.
              
                                         -Buziaczki Klaudia 


3 komentarze:

  1. Wow. Twój zwiastun jest dobry, nawet bardzo. Wszystko dobrze dobrane i naprawdę mi się spodobał, ale... właśnie, jest jedno "ale". Osobiście sądzę, że jest zdecydowanie za długi.
    Czekam na Twoje kolejne prace.
    Pozdrawiam, Kika. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun ten co dałam ci jako próbny jest zniewalający, ale na mój gust za długi. I szkoda, że nie dałaś napisów do imion bohaterek... I tak jest śliczny. No to teraz czekaj na zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zwiastun na próbę jest genialny *o*

    i twoje zwiastuny do I Need Believe i Just Trust Me są świetne *-*

    super dobierasz gifty i muzykę :)

    robisz naprawdę dobrą a nawet bardzo dobrą robotę :)x

    ps. mi się osobiście podoba że są długie ale bez przesady nie są aż tak są w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują