4 sierpnia 2013

[27] I'm new here.

Więc witam was wszystkich!
Jestem tutaj nową stażystką, a nazywam się: Kika.
Pierwszy raz wykonywałam zwiastun z Big Time Rush, a do tego jeszcze z Demi. Nie słucham żadnego z wcześniej wymienionych, ale powiem szczerze, że zwiastun robiło mi się całkiem dobrze.
No i chyba jest całkiem dobry. Jest dobry, prawda?
Moja podstrona jest już wykonana, więc możecie sobie zajrzeć.
A tu macie taką próbkę mojej twórczości:

http://www.youtube.com/watch?v=mxkS19ZtVKc

Mam nadzieję, że się spodoba.
Ode mnie to już chyba byłoby wszystko.
Zachęcam do składania zamówień! <3

8 komentarzy:

  1. Kochana zwiastun jest rewelacyjny! Cieszę się, że dobrze ci poszedł i że poczułaś coś do moich fandomów z BTR i Demi ♥
    A kogo Demi całuje w 0:38? To jest Joe Jonas czy Logan Henderson? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. Bałam się, że wyszedł jakiś badziewny. :)
      Zaskoczę Cię. W 0:38 to Demi i Sterling Knight. <3

      Usuń
  2. Bardzo dobry zwiastun:)
    Byle tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mam nadzieję, że im dalej, tym lepiej.

      Usuń
  3. Ach śliczny zwiastun. Ładna piosenka + dobrze dobrane słowa i jeszcze te gify :O. Widzę, że jesteś nowa - wiedz, że podoba mi się twoja twórczość ;). Pozdrawiam cię i życzę weny.

    PS: Czy ty czasem nie prowadziłaś bloga : truth-can-be-cruel.blogspot.com ? Bo czytając twój nick rzuciło mi się imię - a pamiętam, że dziewczyna z tamtego bloga miała taki sam - pytam się, ponieważ przykro mi jest, że usunęła bloga - liczę jednak, że kiedyś założy nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa na temat tego, że dobrze podałam jej słowa i za wybranie piosenki. Też mnie cieszy, to że Kika ma talent, który trzeba rozwinąć ♥

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że macie świetny szablon ;)

      Usuń
    3. Fakt. Ola podała mi muzykę i słowa. Ja tylko dobrałam gify i strasznie cieszę się, że Ci się podoba.
      Również pozdrawiam.

      Brawo. Trafiłaś. To był mój trzeci blog, kochana. Jeżeli podoba Ci się moja twórczość to wejdź sobie w mój profil i spójrz na inne blogi. :)

      Usuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują