28 lipca 2013

[20] 0 days clean ...

Cześć dzisiaj przychodzę do was z zamówieniem dla As Long As You Love Me

Zamówienie jest tylko jedno, w dodatku z opóźnieniem przepraszam, ale nie będę sie tłumaczyć. Jak widać po nagłówku mam swoje problemy, z którymi muszę się uporać.

Mam nadzieję, ze zwiastun przypadnie Ci do gustu bo ja uważam, że jest nie zły. Naprawdę się starałam, przepraszam jeżeli muzyka nie pasuje.

Jeżeli chcielibyście żebym wykonała wam zwiastun to kieruję was na moją podstronę zamowienia-u-warrior.blogspot.com do zakładki 'zamówienia'

Hope You Like It! :) 

3 komentarze:

  1. Awwwwwwr jak dla mnie bardzo fajny.
    Muzyka przypadła mi do gustu < 3
    Gify również są fajne - takie wesołe ;)


    Pozdrawiam i życzę weny ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja ( As long as you love me )
    Zwiastun Cudowny <3
    Bardzo przypadł mi do gustu :)
    Na pewno jeszcze u ciebie kiedyś coś zamówie :)
    Pozdrawiam gorąco ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun cudowny kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed zamówieniem pamiętaj o Regulaminie!

Oserwują